Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Ми дотримуємося ЗУ "ПРО захист прав споживачів", згідно з яким покупець може повернути Магазину куплений товар у разі, якщо: товар має істотний недолік. Протягом 14 днів у товарі виявлено істотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням. Повернення або обмін товару на підставі акта, який видається сервісним центром. В інших випадках необхідно звертатися в сервісний центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування. Повернення можливе, якщо: товар не був у використанні, і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня купівлі; збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, збережена комплектація товару і документація до нього, не порушена упаковка, пломби, ярлики. При поверненні грошей за товар розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Повернення грошей здійснюється не пізніше ніж протягом 7 днів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.